Aktualności
 
BVB weszła na nowy poziom
 
24. lutego 2020, 17:42
źródło: Soccerex
 
Borussia Dortmund od sezonu 2020/21 będzie miała nowego sponsora głównego. Zostanie nim 1&1, dostawca usług internetowych.

Logo firmy będzie widoczne na głównym miejscu koszulek meczowych w trakcie spotkań ligowych. Zastąpi tam chemiczne przedsiębiorstwo Evonik. Ta firma z kolei będzie mogła się promować podczas spotkań w europejskich pucharach oraz w DFB-Pokal.

Kontrakt z 1&1 będzie ważny do końca czerwca 2025 roku.

Według niemieckich mediów obie firmy zapłacą rocznie około 40 mln euro. Do tej pory BVB miało otrzymywać połowę tej kwoty od Evonik.

Ponadto 1&1 zgodziło się na zmianę swojego logo na strojach klubu. Z niebiesko-białego na czarno-białe, co ma sprawić, że będzie bardziej spójne z całą koncepcją strojów.

- Naszym nadrzędnym celem jest zwiększenie zarobków klubu niezależnie od transferów. Zrobiliśmy bardzo ważny krok na przód w kwestii sponsoringu. Mogę również powiedzieć, że także rosną przychodzi z mediów społecznościowych. Borussia Dortmund jest w stanie się rozwijać, a to najważniejsze - skomentował Carsten Cramer, dyrektor marketingu klubu.  
 


Słowa kluczowe: bvb | 1&1 | evonik | 1bundesliga | pilkanozna | sponsor | niemcy
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2020 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.