Aktualności
 
Zagłębie ruszyło z nowym projektem
 
16. lutego 2020, 08:01
źródło: Zagłębie Lubin
 
„Miedziowa Tożsamość” - to słowa, których od dłuższego czasu używa Zagłębie Lubin występujące w PKO Bank Polski Ekstraklasie.
Mają one prezentować strategię działania lubińskiego klubu. "Klubu dla ludzi stąd, mieszkańców Regionu Miedziowego. Cechuje ich etos ciężkiej pracy i poświęcenia." - czytamy w informacji prasowej.

Zagłębie Lubin, jako część grupy kapitałowej KGHM Polska Miedź S.A, jest podmiotem angażującym kilkadziesiąt tysięcy mieszkańców Dolnego Śląska, zarówno na płaszczyźnie zawodowej, jak i sportowej. W ramach tych działań i wspomnianego hasłoa wystartował nowy projekt #PoRobocie, którego bohaterami są zwykli-niezwykli ludzie związani z klubem.

 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2020 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.