Aktualności
 
Legia ma nowego dostawcę suplementów
 
14. lutego 2020, 13:33
źródło: Legia Warszawa
 
Legia Warszawa występująca w PKO Bank Polski Ekstraklasie pozyskała nowego dostawcę w zakresie suplementacji.

Umowę podpisano z ZinZino AB, czyli globalną spółką zajmującą się promowaniem i sprzedażą bezpośrednią opracowanych na podstawie testów produktów spożywczych, suplementów diety, kosmetycznych oraz odzieży i akcesoriów.

- Jesteśmy zadowoleni, że do Legii dołącza kolejny uznany partner i to w bardzo ważnej kategorii dla codziennego funkcjonowania naszych zawodników, ale i każdego człowieka. We współczesnym sporcie, w tym piłce nożnej, gra toczy się o procenty, a czasami ułamki procent poprawy w różnych elementach codziennego treningu. Odpowiednia suplementacja jest jednym z nich - mówi członek zarządu Legii Warszawa, Tomasz Zahorski.

- Cieszmy się ze współpracy z największym polskim klubem, który zrzesza również wiele sekcji. To dla nas duże wyróżnienie i honor. Nasze produkty są wyjątkowej jakości. Stosowane przez dietetyków i trenerów pomogą zadbać nie tylko o stan zdrowia zawodników, ale również osiągnąć większy potencjał fizyczny podczas treningów i meczów. Mamy nadzieję na kontynuację i rozwój współpracy przez najbliższe lata - dodaje dyrektor regionalny ZinZino, Tomasz Stanisławski. 
 


Słowa kluczowe: legia | zinzino | ekstraklasa | pilkanozna | partner | dostawca | polska
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2020 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.