Aktualności
 
NBA wybrało oficjalny koniak
 
11. lutego 2020, 16:21
źródło: Forbes
 
National Basketball Association (NBA) zawarło szeroko zakrojone wieloletnie partnerstwo z francuską marką koniaku Hennessy.

Zgodnie z warunkami umowy firma stanie się oficjalnym alkoholem NBA, a także Women’s National Basketball Association i USA Basketball, krajowego organu zarządzającego koszykówką.

Hennessy rozpocznie współpracę z NBA podczas trwającego sezonu sezonu przy okazji NBA All-Star Game, który odbędzie się 17 lutego w Chicago.

Dan Rossomondo, starszy wiceprezes NBA ds. mediów i rozwoju biznesu, powiedział: - Nasza współpraca z Hennessy zapewnia ekscytującą okazję do nawiązania kontaktu z szerszym segmentem fanów koszykówki podczas imprez firmowych NBA.

- W miarę rozwoju kultowej marki w branży marketingu sportowego, oczekujemy na wyjątkowe doświadczenia i wyjątkowe inicjatywy, które będą celebrować grę w koszykówkę - dodał.

Umowa jest następstwem pierwszego meczu NBA w sezonie regularnym we Francji w zeszłym miesiącu.  
 


Słowa kluczowe: nba | wnba | hennessy | koszykowka | partner | usa |
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2020 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.