Aktualności
 
PGNiG Superligi Kobiet z nową oprawą
 
29. stycznia 2020, 12:33
źródło: Superliga
 
Najważniejsze, krajowe rozgrywki w damskiej piłce ręcznej będą miały swoją dedykowaną oprawę graficzną i czołówkę dla meczów transmitowanych za pośrednictwem telewizji.
Pierwsze spotkanie PGNiG Superligi Kobiet w zupełnie nowym wydaniu zobaczymy już 31.01 podczas meczu Metraco Zagłębie Lubin – JKS Eurobud Jarosław. Bezpośrednią transmisję z Lubina przeprowadzi TVP Sport. Za projekt odpowiadała polska agencja Black Burst.

- Nowoczesna oraz spójna oprawa spotkań transmisji telewizyjnych to kolejny krok budowy profesjonalnego i atrakcyjnego wizerunku zawodowej PGNiG Superligi kobiet – mówi Piotr Należyty, wiceprezes ds. marketingu Superliga sp. z o.o. - Liga zyskała nowe logo, identyfikację wizualną, podpisaliśmy nowe umowy sponsorskie, uruchomiliśmy media społecznościowe czy stronę internetową. Teraz przyszedł czas na pierwsze transmisje telewizyjne w profesjonalnej oprawie. Zamierzamy wdrażać kolejne projekty dla PGNiG Superligi Kobiet, dzięki którym liga będzie stawała się co raz bardziej atrakcyjna dla kibiców i biznesu, a także zwiększała swoje zasięgi.

Nowa oprawa wizualna PGNiG Superligi Kobiet nawiązuje do oprawy męskiej PGNiG Superligi, jednak otrzymała wyróżniające ją elementy, które mają oddać charakter damskich rozgrywek. Całość utrzymana jest wgranatowej stylistyce, z kolorowymi wstawkami adekwatnymi do kolorów drużyn PGNiG Superligi Kobiet. Zegar i kształtu belek nawiązują do charakterystycznego ostrego łuku, używanego w logo PGNiG Superligi Kobiet.

- Po opracowaniu grafiki do PGNiG Superligi, która spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem, przeprowadziliśmy kolejny prestiżowy projekt – tym razem stworzyliśmy oprawę graficzną transmisji telewizyjnych nowego sezonu PGNiG Superligi Kobiet. Prace nad tym projektem rozpoczęliśmy w BlackBurst w październiku zeszłego roku, a do naszych zadań należało przygotowanie projektów i animacji oraz implementacja całej oprawy w systemie VizRT. – opowiada Maciej Kowalski z firmy Black Burst. - Chcieliśmy, aby oprawa ligi kobiecej silnie nawiązywała do projektu ligi męskiej, aczkolwiek posiadała swój odrębny charakter. W porównaniu z przygotowaną przez nas w 2019 r. oprawą PGNiG Superligi, projekt PGNiG Superligi Kobiet jest subtelniejszy w detalach, lżejszy, ale jednocześnie nie traci dynamizmu, co, mamy nadzieję, spodoba się fanom kobiecej piłki ręcznej. – dodaje Kowalski.

W ramach nowej oprawy graficznej meczów, prócz czołówki, znajdą się również takie elementy jak składy drużyn, szereg najciekawszych statystyki, tabele, terminarz i wiele innych wizualnych efektów, które będą towarzyszyć transmisjom telewizyjnym. W tle oprawy widnieje również zupełnie nowe, dedykowane trofeum dla mistrzyń Polski PGNiG Superligi Kobiet, które nie zostało jeszcze oficjalnie zaprezentowane. Jego prezentacja zaplanowana jest w najbliższych tygodniach.




 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2020 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.