Aktualności
 
Tour de Pologne ze spółdzielnią mleczarską
 
29. stycznia 2020, 12:18
źródło: informacja prasowa
 
Tour de Pologne UCI World Tour pozyskał nowego oficjalnego partnera. Polski narodowy wyścig kolarski rozpoczyna współpracę z Grupą Mlekovita.

- Bardzo się cieszę, że Grupa Mlekovita zdecydowała się na zaangażowanie w Tour de Pologne. Współpraca dwóch polskich uznanych marek z wielkimi tradycjami przyniesie wspaniałe efekty. Zwłaszcza, że jesteśmy równolatkami. Początki Grupy Mlekovita sięgają 1928 roku, a właśnie wtedy rozpoczęła się historia Tour de Pologne. Dziś nasz narodowy wyścig należy do kolarskiej ligi mistrzów i jest transmitowany w 120 państwach na całym świecie. Dzięki temu jest znakomitą formą promocji na rynkach zagranicznych dla polskich firm, takich jak Mlekovita – lider polskiego eksportu – powiedział Czesław Lang, dyrektor generalny Tour de Pologne.

W tym roku polski narodowy wyścig zostanie rozegrany na początku lipca (5-11). Wcześniejszy niż zwykle termin zawodów jest związany z igrzyskami w Tokio, które rozpoczną się 24 lipca. 77. Tour de Pologne UCI World Tour będzie więc najważniejszym sprawdzianem dla tych, którzy marzą o olimpijskim medalu.

- Mlekovita nie bez powodu uczestniczy w projekcie Tour de Pologne. Życzyłbym sobie, by sportowy duch dążenia do mistrzostwa udzielił się naszym działaniom. By tak jak organizator wyścigu Czesław Lang wygrywał kolejne kolarskie wyścigi, tak Mlekovita wygrywała smakiem i najwyższą jakością produktów w wyborach zakupowych nie tylko Polaków, ale i mieszkańców całego świata – powiedział Dariusz Sapiński, prezes zarządu Grupy Mlekovita.

Największa grupa mleczarska w Europie Środkowo-Wschodniej będzie partnerem klasyfikacji "Zwycięzca Etapu".
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2020 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.