Aktualności
 
Midea stawia na piłkę nożną
 
19. stycznia 2020, 16:20
źródło: Manchester City FC
 
Chiński producent urządzeń gospodarstwa domowego, Midea, mocno stawia na promocję poprzez piłkę nożną.

Informowaliśmy o kontrakcie z brazylijskim Corinthians, ale to nie jest wszystko. Chińczycy zostali również globalnym sponsorem Manchesteru City FC.

Z klubem występującym w Premier League przedsiębiorstwo podpisało umowę obowiązującą do końca sezonu 2019/20. W jej ramach przeprowadzona będzie aktywacja skupiająca się na mediach cyfrowych i społecznościowych.

Midea to jedna z ponad 10 marek należących do Midea Group. Jak przyznał Brando Brandstaeter, dyrektor ds. marki i komunikacji w Midea International Business Division, zwiększenie świadomości marki jest kluczowe dla tego kontraktu. - Przy pomocy staramy się zrobić wieki krok naprzód - przyznał.  
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2020 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.