Aktualności
 
IMG z Realem Madryt
 
19. stycznia 2020, 13:42
źródło: SportBusiness
 
Real Madryt CF, hiszpański piłkarski potentat, podpisał umowę z agencją IMG na zasadach wyłączności. Czego ona dotyczy?

Chodzi o sprzedaż reklam cyfrowych na tablicach ustawionych wokół boiska głównego na Santiago Bernabéu.

Wieloletnia umowa rozpoczyna się w trwającym sezonie 2019/20 i pozwala IMG rozwijać regionalne partnerstwa dla klubu w Azji oraz Ameryce Północnej.

IMG ma także pozyskiwać reklamodawców, którzy nie są i nie chcą być sponsorami lub partnerami Realu Madryt, ale chcą zaprezentować swoją markę na Santiago Bernabéu przy okazji meczów LaLiga lub Copa del Rey.

W ramach działań sprzedażowych IMG nawiązało współpracę z londyńską agencją marketingu sportowego Project 11, która ma doświadczenie w sprzedaży reklam wirtualnych.

Przypomnijmy, że nakładki na bandy „Królewscy” wykorzystali ostatnio przy okazji umowy z MarathonBet, która dotyczy rynku rosyjskiego.

Technologię dla klubu dostarcza AIM Sport. Firma kooperuje także z takim potentatem jak Paris Saint-Germain.  
 


Słowa kluczowe: realmadryt | img | laliga | pilkanozna | reklama | partner | hiszpania
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2020 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.