Aktualności
 
Ekstraklasa razem z "Po Gwizdku"
 
15. stycznia 2020, 18:06
źródło: Ekstraklasa SA
 
Ekstraklasa powiększa grono kanałów YouTube, z którymi współdziała w zakresie promowania rozgrywek ligowych.

Dziennikarz Sebastian Staszewski, prowadzący kanał „Po Gwizdku”, został kolejnym twórcą, który w swoich filmach prezentuje mniej znaną stronę rozgrywek.

- Komunikacja wideo wychodząca poza ramy tradycyjnej TV to dziś klucz dotarcia do młodszych fanów piłkarskiej Ekstraklasy. Od sezonu 18/19 intensywnie inwestujemy w rozwój naszego kanału YouTube. Od lipca ubiegłego roku na oficjalnym profilu Ekstraklasy pojawiają się pojedyncze powtórki bramek z każdego meczu oraz wiele materiałów spoza boiska. Sukcesywnie nawiązujemy także współpracę z popularnymi twórcami filmów lifestyle’owych o tematyce piłkarskiej. Pierwszym kanałem, z którym związaliśmy się strategicznie był „Foot Truck” Łukasza Wiśniowskiego i Jakuba Polkowskiego. Kolejnym jest „Po Gwizdku” prowadzony przez Sebastiana Staszewskiego. Na decyzję o tej współpracy wpłynęło nieszablonowe podejście do ludzi związanych z Ekstraklasą, którzy mają o sobie wiele ciekawego do powiedzenia – mówi dyrektor komunikacji, marketingu i sprzedaży Ekstraklasy S.A., Marcin Mikucki.

Na kanale pojawiło się dotychczas pięć filmów z bohaterami rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy: z Jakubem Wójcickim z Jagiellonii Białystok, Robertem Gumnym z Lecha Poznań, Sergiu Hancą z Cracovii, współwłaścicielem Wisły Kraków Jarosławem Królewskim, a w ostatnią sobotę premierę miał odcinek z Flavio Paixao z Lechii Gdańsk. W najbliższych miesiącach planowane są kolejne filmy prezentujące oryginalne i nieznane pasje piłkarzy, trenerów, czy prezesów klubów PKO Bank Polski Ekstraklasy.

- Cieszy mnie fakt, że Ekstraklasa S.A. doceniła naszą pracę. Postawiliśmy na rozwój kanału, który z całkiem innej strony pokazuje ludzi polskiej piłki: piłkarzy, trenerów, prezesów. Bohaterowie to często przedstawiciele PKO Bank Polski Ekstraklasy. „Liga fajnych ludzi” - to nasze wewnętrzne hasło, bo wiemy, że pod nosem mamy osobowości z wyjątkowymi pasjami. Trzeba tylko odwiedzić Poznań, Białystok czy Gliwice. Stawiamy na pozytywny przekaz, a współpraca z Ekstraklasą S.A. na pewno nam w tym pomoże – dodaje Sebastian Staszewski.

Prowadzący kanał „Po Gwizdku” specjalizuje się w polskiej piłce nożnej. To autor blisko stu wywiadów i reportaży w Cafe Futbol. Obsługiwał największe piłkarskie wydarzenia: mistrzostwa świata i Europy, mecze Ligi Mistrzów. W przeszłości współpracował m.in. ze Sport.pl, Polską The Times, Futbol News, TVN czy BBC. Jest także autorem książki o kulisach reprezentacji Polski „Tajemnice kadry”. 
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2020 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.