Aktualności
 
Pierwszy raz Deutsch dla Reeboka
 
13. stycznia 2020, 12:38
 
Reebok rozpoczyna nowy rok od powrotu do kampanii „Sport the Unexpected”. Tym razem z udziałem gwiazdy UFC, Conora McGregora.
45-sekundowa reklama został stworzony w celu promocji nowych trampek Zig Kinetica Reeboka, które pojawią się w sklepach pod koniec lutego.

Spot jest pierwszą pracą agencji Deutsch, która w zeszłym roku została wybrana przez Reeboka do działań w mediach cyfrowych.

Reebok od 2018 roku znów jest rentowny. Kasper Rorsted, dyrektor generalny Adidas, właściciela marki, dodał, że w trzecim kwartale przychody Reeboka wzrosły o 17 procent w Ameryce Północnej, choć w Europie i Chinach spadły. 

 


Słowa kluczowe: mcgregor | reebok | mma | ufc | wizerunek | ambasador | sportywalki
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2020 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.