Aktualności
 
Arena Kraków nadal z firmą Tauron
 
13. stycznia 2020, 11:50
źródło: Tauron
 
Tauron Polska Energia i krakowska Agencja Rozwoju Miasta postanowiły kontynuować przez kolejne cztery lata współpracę.

Energetyczna firma dalej chce budować swoją markę w oparciu o obiekt. Tauron Arena Kraków to największy hala widowiskowo-sportowa w Polsce.

- Realizując strategię biznesową nie zapominamy o tym, jak ważne jest szeroko rozumiane otoczenie, w którym funkcjonujemy. Kraków to istotny punkt na naszej biznesowej mapie, dlatego bardzo cieszę się z tego, że w ten sposób zaznaczmy swoją obecność tutaj – podkreśla Filip Grzegorczyk prezes zarządu Tauron Polska Energia. - Co równie dla nas istotne obiekt tętni życiem nie tylko w dniach spektakularnych koncertów czy emocjonujących wydarzeń sportowych. W tygodniu można tu jeździć na rolkach, rowerach BMX, a zimą na łyżwach – dodaje.

Przedsiębiorstwo jest sponsorem tytularnym obiektu od 2015 roku. Od tamtej pory odbyło się w obiekcie ponad 900 wydarzeń, zarówno sportowych, jak i kulturalnych. W hali rozegrani m.in. Mistrzostwa Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn w 2014 roku, Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn w 2016 roku.

Obiekt gości również uczestników patriotycznego projektu Tauron Junior Cup, w ramach którego każdego roku na piłkarskim boisku spotyka się sto dziecięcych drużyn z obszaru działania firmy.

- Tauron Arena Kraków to wizytówka naszego miasta. Jest liderem w Polsce, nie tylko ze względu na swoją wielkość, ale przede wszystkim na liczbę i poziom odbywających się w niej imprez – mówi Jacek Majchrowski, prezydent Miasta Krakowa. - Od pięciu lat krakowska hala współtworzy historię miasta jako Tauron Arena Kraków. Wciąż czytam o kolejnych wydarzeniach, które odbędą się w Tauron Arenie Kraków i słyszę, że ktoś wybiera się do Tauron Areny na koncert, festiwal czy mecz reprezentacji Polski. Ta nazwa bardzo mocno zakorzeniła się w świadomości mieszkańców Krakowa i gości odwiedzających nasze miasto. Cieszę się, że przez kolejne lata nie będziemy musieli zmieniać przyzwyczajeń i nadal będziemy chodzić do Tauron Areny Kraków – dodaje.

- Pięć lat temu, dzięki umowie sponsorskiej z Tauron Polska Energia, otrzymaliśmy wsparcie doświadczonej firmy, której marka przełożyła się na budowanie rozpoznawalności obiektu. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z tak solidnym partnerem i jako sukces postrzegamy fakt, że będziemy ją mogli kontynuować – mówi Małgorzata Marcińska prezes zarządu Agencji Rozwoju Miasta S.A. w Krakowie. - Jestem przekonana, że nasza współpraca jest wzorem znakomitej partnerskiej relacji biznesowej, w której obie strony zyskują wizerunkowo – podsumowuje.
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2020 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.