Aktualności
 
PGNiG Superliga wybrała agencję
 
17. grudnia 2019, 13:33
źródło: WirtualneMedia.pl
 
Zakończył się konkurs na obsługę kreatywną PGNiG Superligi mężczyzn w piłce ręcznej.

Kontrakt wygrała agencja The Digitals z Grupy S/F. Teraz ma ona odpowiadać między innymi za grafiki i infografiki cykliczne, a także spoty czy animacje na bandy LED. Pojawią się też na pewno projekty specjalne.

Zlecone formaty to digital (www oraz media społecznościowe), a także OOH i spoty LED.

Umowa będzie obowiązywać przez rok.

Warto dodać, że The Digital mają za sobą współpracę m.in. z Legią Warszawa, adidasem, czy Fortuną.  
 


Słowa kluczowe: superliga | thedigitals | pilkareczna | media | polska
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2020 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.