Aktualności
 
Liverpool FC jako pierwszy na świecie
 
8. grudnia 2019, 13:00
źródło: SportBusiness
 
Liverpool FC, przedstawiciel Premier League uruchomił opcję płatnego członkostwa na swoim kanale YouTube.

Stał się tym samym pierwszą globalną drużyną sportową, która korzysta z takiej funkcji na tej platformie społecznościowej.

Kibice klubu mogą wybierać między dwoma poziomami członkostwa oferującymi treści premium, a ceny różnią się w zależności od kraju. Członkostwo na poziomie 1 kosztuje 0,99 funta (1,16 euro) miesięcznie w Wielkiej Brytanii i zapewnia użytkownikom dostęp do dedykowanych emoji i odznak lojalnościowych, a także dwa wejścia na żywo w każdym meczu, wywiady przed meczem i po nim oraz ekskluzywne posty.

Członkostwo na poziomie 2 kosztuje 2,99 funta miesięcznie w Wielkiej Brytanii i obejmuje wszystkie funkcje poziomu 1, a także inne, takie jak skróty meczów zespołów U18 i U23, czy treści z obiektu treningowego.

Drew Crisp, starszy wiceprezes klubu ds. technologii cyfrowych, mediów i marketingu powiedział, że wprowadzenie opcji członkostwa na YouTube da fanom „bardziej elastyczną możliwość dostępu do treści premium”.

Obszar nowych członków stanowi uzupełnienie istniejącej bezpłatnej oferty na kanale YouTube klubu, który ma 3,4 miliona subskrybentów. Darmowa oferta będzie nadal obejmować najważniejsze wydarzenia z meczów pierwszej drużyny z opóźnieniem.

Warto dodać, że wcześnie w tym roku Liverpool FC stał się pierwszą drużyną angielskiej Premier League, która była obecna w serwisie TikTok. 
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2020 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.