Aktualności
 
Marka hotelowa sponsorem dziecięcej drużyny piłkarskiej
 
4. grudnia 2019, 13:27
 
Marka Campanile, należąca do Louvre Hotels Groupe, rozpoczęła współpracę z Uczniowskim Klubem Sportowym 35 Łódź.

Łódzki UKS 35 to dziecięcy klub piłkarski będący partnerem AKS SMS Łódź. Są tam 4 grupy treningowe chłopców w wieku od 5 do 14 lat. Z końcem listopada, szkółka została odznaczona Certyfikatem Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Pierwsze rozmowy między Campanile a klubem rozpoczęły się jeszcze we wrześniu tego roku, na chwilę przed rozpoczęciem kolejnej edycji Sport Zone w hotelach. Przy okazji zapraszania gości do wspólnego oglądania meczu Słowenia - Polska w łódzkim hotelu Campanile, padła propozycja współpracy, którą obie strony ostatecznie podjęły. Marka Campanile zobligowała się do dostarczania zapasów wody na treningi dla klubowiczów – w zamian logotyp marki został zamieszczony na strojach klubowych wszystkich zawodników.

- Wsparcie najmłodszych w realizacji ich marzeń o sportowej karierze to dla Campanile oraz całej Grupy Louvre Hotels ważny temat - mówi Danuta Marcinkowska, Marketing & PR Coordinator w Louvre Hotels Group. Współpraca z klubem to kontynuacja działań w sferze akcji CSR Kids our Future, która wystartowała w tegoroczne wakacje a zakończyła się wczesną jesienią z pełnym sukcesem – dodaje Marcinkowska. 
 


Słowa kluczowe: uks35 | campanile | louvrehotels | pilkanozna | sponsor | polska
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.