Aktualności
 
Polska Liga Siatkówki wzmacnia szyki
 
22. listopada 2019, 12:27
źródło: PLS
 
Polska Liga Siatkówki pozyskała kolejnego sponsora. Tym razem mowa o producencie napojów.

Kontrakt podpisano z marką Komodo Energy Drink. Umowę parafowano na rok, a w jej ramach napoje będą promowane w PlusLidze, Lidze Siatkówki Kobiet oraz KRISPOL 1. Lidze Mężczyzn.

- Bardzo się cieszę, że mamy kolejnego nowego partnera, który chcę się rozwijać razem z polską ligową siatkówką – mówi Paweł Zagumny, prezes zarządu PLS S.A. - Jestem przekonany, że obaj partnerzy zyskają na tej współpracy. Witam w gronie naszej siatkarskiej rodziny firmę Komodo Energy Drink. Liczę, że to początek bardzo udanej relacji pomiędzy naszymi firmami – dodaje.

- Jesteśmy bardzo dumni i jest to dla nas wyróżnienie oraz ogromna przyjemność, że możemy dołożyć „małą cegiełkę” do rozwoju i popularyzacji polskiej piłki siatkowej – mówi Marcin Krasnodębski, właściciel marki. - Jesteśmy również przekonani, że nasze partnerstwo i współpraca wpłynie pozytywnie na rozwój i wzrost rozpoznawalności naszych produktów na rynku w Polsce.

To już kolejny nowy partner Polskiej Ligi Siatkówki, która przed startem obecnych sezonów pozyskała do współpracy m.in. takie marki, jak STS, 4F, Wirtualną Polskę, czy Radio ZET.​  
 


Słowa kluczowe: pls | plusliga | lsk | siatkarska1liga | komodo | siatkowka | sponsor | polska
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2020 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.