Aktualności
 
Nike kończy współpracę z Amazon
 
14. listopada 2019, 12:20
źródło: WirtualneMedia.pl
 
Idą zmiany. Otóż Nike, amerykański gigant odzieżowy, zapowiedział wycofanie się z bezpośredniej współpracy z Amazonem. Co to oznacza?

Warto pamiętać, że kooperacja między stronami rozpoczęła się przed dwoma laty. Nike został wówczas partnerem Amazon Retail w ramach programu pilotażowego.

Teraz firma nie będzie sprzedwać na platformie ecommerce obuwia, odzieży i sprzętu sportowego. Natomiast te produkty będą rzecz jasna dostępne u zewnętrznych sprzedawców.

To kolejny krok Nike to bardziej bezośredniego kontaktu z klientami, w tym za pośrednictwem własnego serwisu internetowego. „W związku z koncentrowaniem się Nike na zwiększaniu doświadczenia konsumenta poprzez bardziej bezpośrednią, osobistą relację, zdecydowaliśmy się zakończyć nasz obecny pilotażowy projekt z Amazon Retail” - czytamy w komunikacie przedsiębiorstwa.

Jednak, o czym pisze między innymi „Bloomberg”, Nike był po prostu zawiedziony tą formą współpracy. Działania miały znacząco ograniczyć sprzedaż podrobionych towarów, a stało się to w nieznacznym stopniu.

Wiadomo też, że Nike będzie nadal korzystać z rozwiązań chmurowych przygotowany przez Amazon.  
 


Słowa kluczowe: nike | amazon | sprzedaz | ecommerce
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.