Aktualności
 
Watford FC chce się rozwijać w Chinach
 
11. listopada 2019, 17:04
źródło: Soccerex
 
Występujący w Premier League Watford FC zamierza mocniej postawić swoje kroki na rynku chińskim.

Klub związał się z Dongqiudi, aplikacją społecznościowa i mediową bazującą na piłce nożnej. Dongqiudi stało się tym samym oficjalnym partnerem medialnym klubu w Chinach.

Strony będą współpracować przy tworzeniu treści, obsłudze fanów i innych interaktywnych doświadczeniach, zaprojektowanych w celu zapewnienia kibicom lepszych doświadczeń, a jednocześnie zwiększenia obecności klubu Premier League w tym kraju.

Jest to najnowsze przedsięwzięcie z udziałem angielskiego zespołu z najwyższej ligi dla Dongqiudi. Marka współpracuje już z Crystal Palace, płacąc za to milion funtów za sezon. W tym przypadku firma promuje się na rękawkach koszulek meczowych. Wcześniej kooperowali choćby z Manchesterem City.  
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.