Aktualności
 
Wąsata PGNiG Superliga
 
5. listopada 2019, 13:30
źródło: PGNiG Superliga
 
PGNiG Superliga już po raz kolejny bierze udział w Movember. Akcji, która ma zachęcić mężczyzn do badania swoich jąder i uświadomić jak istotna jest profilaktyka.

Movember to połączenie dwóch angielskich słów: moustache-wąsy i November- listopad. To coroczna, trwająca miesiąc akcja, która polega na zapuszczeniu wąsów w listopadzie. Jej celem jest podniesienie świadomości społecznej na temat problemów zdrowotnych mężczyzn, przede wszystkim raka prostaty.

Wzorem lat ubiegłych w akcję włączyli się również zawodnicy PGNiG Superligi. Każda drużyna wybrała swojego ambasadora, który poprzez symboliczne zapuszczenie wąsa będzie prowokował do dyskusji na temat zdrowia i zachęcał do badań profilaktycznych pod kątem nowotworu.

Lista ambasadorów Movember: Przemysław Zadura (Gwardia Opole), Stanisław Makowiejew i Rafał Jemioł (Chrobry Głogów), Krzysztof Pawlaczyk (MKS Zagłębie Lubin), Arkadiusz Galewski (Energa MKS Kalisz), Rafał Biegaj i Kamil Netz (MMTS Kwidzyn), Szymon Sićko i Bartłomiej Bis (NMC Górnik Zabrze), Artur Kot (Piotrkowianin Piotrków Trybunalski), Dawid Krysiak (Sandra Spa Pogoń Szczecin), Jakub Kowalik i Emilian Jewuła (Grupa Azoty Puławy), Goran Andjelić (Stal Mielec), Artsiom Karaliok (PGE VIVE Kielce), Piotr Papaj (Torus Wybrzeże Gdańsk), Kacper Mchawrab (KS Azoty-Puławy). 
 


Słowa kluczowe: movember | superliga | pilkareczna | polska | csr
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2020 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.