Aktualności
 
Wisła pozyskała partnera medialnego
 
12. października 2019, 14:24
źródło: Wisła Płock
 
Występująca w PKO Bank Polski Ekstraklasie Wisła Płock pozyskała nowego partnera medialnego.

Został nim Portal Płock, który działa na rynku od 2011 roku. Co więcej, to także bezpłatna gazeta „Wiadomości Portal Płock”.

Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2019/20. Partner w zamian za reklamę na Stadionie im. Kazimierza Górskiego zobowiązuje się do „aktywnego i rzetelnego informowania kibiców o wszystkim, co dzieje się w klubie.”

- Podjęcie współpracy z Wisłą Płock pozwoli odpowiedzieć na oczekiwania kibiców Nafciarzy w kwestii ilości i jakości materiałów dziennikarskich dotyczących klubu. Nie oznacza to oczywiście rezygnacji z rzetelności. Doceniamy działania Wisły, ale media muszą patrzeć obiektywnie na rzeczywistość, a jeśli trzeba, konstruktywnie krytykować. Dotychczasowa współpraca z biurem prasowym i władzami klubu układała się bardzo dobrze, a podpisanie umowy pozwoli jeszcze bardziej ją zacieśnić - powiedział redaktor naczelny Portalu Płock, Michał Wiśniewski.

Warto dodać, że strony współpracowały ze sobą także w sezonie 2012/13. 
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.