Aktualności
 
Gdyńskie mistrzostwa świata z logo
 
27. września 2019, 16:18
źródło: informacja prasowa
 
Organizatorzy mistrzostw świata w półmaratonie, które odbędą się w Gdyni 29 marca 2020 roku, odkrywają kolejne karty.

Poznaliśmy właśnie logo imprezy, a w najbliższych dniach ruszy też oficjalna strona internetowa wydarzenia. Na liście startowej zawodów znajduje się już niemal 10 tysięcy osób.

Oficjalne logo mistrzostw bezpośrednio nawiązuje do ich lokalizacji. Gdynia to „miasto z morza i marzeń”, stąd też motyw morskiej fali, znajdujący się w logotypie. Przypomnijmy, że gdyński półmaraton niemal „dotyka” Morza Bałtyckiego. Startuje on bowiem ze Skweru Kościuszki, ostatni fragment trasy wiedzie wzdłuż Bulwaru Nadmorskiego, a unikalna meta zlokalizowana jest… na plaży.

Wraz z prezentacją logo, zmianie uległa oficjalna nazwa imprezy – World Athletics Half Marathon Championships Gdynia 2020.

- Zarówno oficjalne logo, jak i nowa nazwa imprezy, są związane z procesem rebrandingu, który przechodzi Międzynarodowe Stowarzyszenie Federacji Lekkoatletycznych, znane jako IAAF. Już niebawem, po zakończeniu Mistrzostw Świata w Lekkoatletyce w Dausze, IAAF oficjalnie przekształci się w World Athletics. Co za tym idzie, zmianie ulegnie logo organizacji oraz jej cała identyfikacja wizualna. Rzutuje to również na gdyński czempionat oraz wszystkie przyszłe imprezy mistrzowskie rozgrywane pod patronatem World Athletics – tłumaczy Piotr Jakóbik z komitetu organizacyjnego World Athletics Half Marathon Championships Gdynia 2020.

W najbliższych dniach, organizatorzy uruchomią także oficjalną stronę internetową mistrzostw, dostępną w polskiej i angielskiej wersji językowej. Pod adresem https://worldathleticshalfmarathon.com/gdynia2020/ będzie można śledzić najnowsze komunikaty o mistrzostwach oraz znaleźć przydatne informacje. Dotychczasowa strona Gdynia Półmaratonu – www.gdyniapolmaraton.pl – zostanie tymczasowo przekierowana na witrynę mistrzostw świata.
 


Słowa kluczowe: gdynia2020 | worldathletics | polmaraton | polska | logo
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.