Aktualności
 
Stadion z certyfikatem jakości
 
18. września 2019, 10:24
źródło: Legia Warszawa
 
Interesujące wieści. Stadion Miejski Legii Warszawa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego, z którego korzysta Legia Warszawa otrzymał certyfikat jakości.

Mowa o certyfikacie TripAdvisor, który przyznawany jest na podstawie jakości, aktualności i liczby recenzji przesłanych na największym turystycznym portalu świata w ostatnich 12 miesiącach.

Laureatami certyfikatu jakości są obiekty turystyczne z całego świata, które zdobywały najbardziej pochlebne recenzje na stronie TripAdvisor i stale świadczą usługi na najwyższym poziomie. Aby zakwalifikować się do przyznania certyfikatu, firmy muszą uzyskać i utrzymać wynik w ogólnym rankingu na poziomie co najmniej czterech z pięciu gwiazdek, wymaganą minimalną liczbę recenzji, a także znajdować się na stronie przez co najmniej rok.

Stadion Legii jest jedną z głównych atrakcji turystycznych w stolicy. W sezonie 2018/19 odwiedzili go turyści z 52 państw świata ze wszystkich kontynentów. W ofercie dostępne jest zwiedzanie indywidualne i grupowe z trzema rodzajami tras. Podczas podróży po stadionie można zobaczyć ławki rezerwowych, galerię mistrzów, strefę ustawiania i loże biznesowe. Dla najmłodszych przeznaczona jest wycieczka „Na tropie Misia Kazka” (klubowej maskotki) z animacjami rozwijającymi wyobraźnię dzieci. Legia organizuje również specjalne zwiedzanie obiektu z piłkarzami oraz - jako jeden z niewielu klubów w Europie - udostępnia swoje strefy dla grup zwiedzających tuż przed rozpoczęciem meczu. Turystów obsługuje zespół kilkunastu przewodników.

- Certyfikat jakości TripAdvisor już od ponad dekady stanowi wyraz uznania dla firm, które stale otrzymują od klientów wysokie oceny na największej na świecie stronie turystycznej - mówi Neela Pal, wiceprezes ds. marki TripAdvisor. - Jest to nasz sposób na publiczne wyróżnienie firm, które aktywnie wyciągają wnioski z opinii klientów, aby zapewnić podróżnym najwyżej oceniane atrakcje. 
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.