Aktualności
 
PGNiG Superliga ma swoje buty
 
10. września 2019, 08:20
źródło: PGNiG Superliga
 
Od sezonu 2019/2020 PGNiG Superliga będzie miała oficjalny but rozgrywek. To efekt współpracy spółki zarządzającej rozgrywkami z marką hummel.

Dedykowane rozgrywkom obuwie Aerocharge Engineered STZ to topowy model duńskiej marki, stworzonym specjalnie dla piłkarzy ręcznych.

- Współpraca z PGNiG Superligą wkracza na zupełnie nowy poziom - mówi Nikodem Pałasz, Country Manager Poland – po raz pierwszy postanowiliśmy dedykować model obuwia najwyższej klasie rozgrywek piłki ręcznej. Cieszymy się, że dzięki współpracy z PGNiG Superligą będziemy mogli promować wysokiej jakości obuwie marki hummel, a każdy gracz będzie mieć dostęp do specjalnej oferty cenowej hummela.

Obuwie rozgrywek promować będą ambasadorzy marki hummel, którymi są polscy szczypiorniści – Arkadiusz Moryto i Michał Daszek. Planowane jest również prowadzenie wspólnych akcji marketingowych i charytatywnych skierowanych do dzieci z Płocka i Kielc.

- Motto hummela brzmi „Zmieniamy świat przez sport” i wielu polskich czołowych zawodników się z nim identyfikuje. Święta Wojna Płocka z Kielcami? Może na boisku, ale poza nim staramy się łamać stereotypy – mówi Michał Daszek, zawodnik Wisły Płock.

- Handball łączy, a nie dzieli – dodaje Arkadiusz Moryto, jeden z liderów PGE Vive Kielce. - Jeżeli wspólnie możemy zrobić coś dobrego dla dzieci, to razem z Michałem wchodzimy w to bez wahania.

Już wkrótce hummel przedstawi więcej szczegółów dotyczących akcji promocyjnych obuwia Aerocharge Engineered STZ. 
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.