Aktualności
 
Skoczkowie znów promują Renault
 
9. września 2019, 11:05
źródło: WirtualneMedia.pl
 
Wystartowała nowa kampania reklamowa marki motoryzacyjnej Renault z udziałem polskich skoczków narciarskich.
Dawid Kubacki, Kamil Stoch, Jakub Wolny oraz Piotr Żyła po raz trzeci promują francuską firmę.

Działania związane są z akcją „365 Dni Testów Renault”. Odpowiadają za nią agencje Publicis, Publicis DWL i OMD.

- To już trzeci rok kiedy Renault jest oficjalnym partnerem Polskiego Związku Narciarskiego. Sukcesy poprzednich kampanii z  udziałem polskich skoczków potwierdziły, że są świetnymi ambasadorami modeli Renault. Teraz zaprosiliśmy ich do grona testerów w akcji 365 Dni Testów Renault - powiedziała Olga Pilarczyk marketing communication manager east w Renault Polska.

W ramach działań wykorzystano posty na Facebooku oraz Instagramie, a także bumper addy, instastories i gify.

 
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.