Aktualności
 
Legia postawiła na Wójcika
 
5. września 2019, 13:11
źródło: Legia Warszawa
 
Mikołaj Wójcik, dziennikarz i redaktor z 20-letnim doświadczeniem, dołączył do Legii Warszawa, gdzie będzie kierował klubowymi mediami.
Wcześniej pracował między innymi w "Dzienniku" i tygodniku "Wprost", a w "Dzienniku Gazecie Prawnej" szefował działowi krajowemu. Od 2011 roku był w "Fakcie", gdzie przez ostatnie sześć lat kierował działem politycznym. Jak sam podkreśla, jest kibicem Legii od 35 lat.

- W dziennikarstwie politycznym spędziłem 20 lat. Ja się zmieniłem bo zdobyłem ogromne doświadczenie. Polityka się zmieniła bo staje się coraz bardziej brutalna a coraz mniej merytoryczna. I nasze drogi się rozeszły. Nigdy nie zamierzałem się zapisywać do któregokolwiek z okopów. W kilka dni od ogłoszenia mojego rozstania z Faktem dostałem kilka bardzo atrakcyjnych ofert, ale żadna nie miała szans w starciu z propozycją pracy dla Legii. To klub, któremu kibicuje od 35 lat i ta praca jest dla mnie spełnieniem marzeń – mówi Mikołaj Wójcik.

W Legii Mikołaj Wójcik będzie zarządzał zespołem medialnym, rozwijał produkcję treści klubowych i nadzorował ich dystrybucję, zarówno w kanałach własnych (strona internetowa, aplikacja i media społecznościowe), jak i zewnętrznych.

- Kluby piłkarskie na całym świecie stają się coraz bardziej firmami mediowymi. Tworzenie kontentu i cyfrowa transformacja to przyszłość nowoczesnej piłki, dlatego w Legii przykładamy do tego tak dużą wagę. Inwestujemy nie tylko w nowoczesne narzędzia do komunikacji z kibicami, ale także w najlepszych ludzi, którzy będą tworzyli treści dla naszych mediów. Dlatego bardzo się cieszę, że Mikołaj dołączył do naszego zespołu i będziemy mogli skorzystać z jego doświadczenia – powiedział Dariusz Mioduski, prezes i właściciel Legii Warszawa. Klub będzie też skorzystać z doświadczenia Wójcika jako komentatora i aktywnego uczestnika publicznych dyskusji i debat.

- Legia budzi ogromne emocje. Codziennie toczą się gorące dyskusje, pojawia się mnóstwo plotek, półprawd, przekłamań. Legia musi być aktywnym uczestnikiem tej debaty. Dlatego deklaruję, że będę aktywny w mediach społecznościowych, zarówno na Twitterze, jak i w pozostałych mediach – wszędzie, gdzie toczą się debaty i dyskusje o naszym Klubie i o polskiej piłce – dodał Mikołaj Wójcik.

Mikołaj Wójcik jest kolejnym silnym wzmocnieniem personalnym Legii, która w ostatnich miesiącach przyciągnęła już inne, głośne na rynku nazwiska. W czerwcu do klubu dołączył były redaktor naczelny Pulsu Biznesu, Tomasz Siemieniec, a w sierpniu Mikołaj Szymborski, który po latach pracy w grupie Pernod Ricard został dyrektorem marketingu warszawskiego klubu.

Legia jest najbardziej medialnym klubem w Polsce. W lipcu w mediach i na wybranych stronach internetowych pojawiło się ok. 4 000 publikacji na temat warszawskiego klubu (zestawienie PRESS-SERVICE Monitoring Mediów). Dominuje także w mediach społecznościowych docierając łącznie do ponad 1,5 mln internautów. Materiały wideo Klubu dostępne są na kanale naziemnej telewizji hybrydowej, a program Legia TV emitowany jest w telewizji TVP Sport. 
 


Słowa kluczowe: wojcik | legia | ekstraklasa | pilkanozna | media | polska
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.