Aktualności
 
Superliga Kobiet z lepszą komunikacją
 
5. września 2019, 15:04
źródło: PGNiG Superliga
 
W najbliższą sobotę 7 września startuje PGNiG Superliga Kobiet. Nowa formuła rozgrywek czy oprawa wizualna to tylko kilka zmian czekających na kibiców.

Nowością będzie możliwość śledzenia informacji o rozgrywkach pań na kanałach mediów społecznościowych.

- Zależy nam, aby zmagania pań w nowym sezonie 2019/2020 były profesjonalne w każdym calu - mówi wiceprezes PGNiG Superligi, Piotr Należyty. - W związku z tym zdecydowaliśmy się na uruchomienie kanałów na social mediach, gdzie znajdą się treści dedykowane tylko kobiecej piłce ręcznej – dodaje.

W osobnych mediach kibice będą mogli śledzić wszystkie informacje dotyczące damskiego szczypiorniaka. Uruchomiony zostanie Twitter, Instagram czy profil na Facebooku. Na tych kanałach będą publikowane zdjęcia z meczów czy wyniki zakończonych spotkań. Dodatkowo będą prowadzone plebiscyty na najlepszą zawodniczkę serii i miesiąca.

We wrześniu również pojawi zupełnie nowa strona internetowa PGNiG Superligi Kobiet. Od pierwszej serii nowego sezonu wystartuje również Statscore, który przedstawiać będzie wszystkie statystyki dotyczące meczów pań.

Konta ligi:
Facebook
Twitter
Instagram
 


Słowa kluczowe: superligakobiet | | pilkareczna | socialmedia | polska |
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2020 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.