Aktualności
 
Miedź dołączyła do PKB
 
5. września 2019, 12:15
źródło: Miedź Legnica
 
Miedź Legnica występująca w Fortuna 1. Lidze piłkarskiej dołączyła do grona klubów współpracujących z Partnerskimi Klubami Biznesu.

To oznacza, że od połowy września kilkudziesięciu przedsiębiorców zrzeszonych w Klubie Biznesu Miedzi będzie mogło skorzystać z nowych narzędzi, pozwalających na zwiększenie sprzedaży produktów i usług oraz pozyskanie nowych kontaktów handlowych. Nową twarzą w Klubie Biznesu Miedzi będzie wychowanek legnickiego klubu, były piłkarz Mateusz Bartczak.

Bartczak w Klubie Biznesu Miedzi będzie pełnił rolę koordynatora, który pomoże wdrożyć nowe narzędzia i możliwości dla przedsiębiorców, oferowane przez PKB. To projekt ogólnopolski, w którym uczestniczą choćby przedstawiciele piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy (m.in. Jagiellonia Białystok, Wisła Kraków, Pogoń Szczecin, Raków Częstochowa czy Korona Kielce), Fortuna 1. Ligi (jak Chojniczanka Chojnice, GKS Bełchatów, Zagłębie Sosnowiec, czy GKS Jastrzębie) oraz innych dyscyplin sportu. 

- Partnerskie Kluby Biznesu, działając w naszej Grupie Kapitałowej, bardzo dynamicznie się rozwijają, zmieniając piłkarską rzeczywistość w naszym kraju. Z ich usług korzystają w tej chwili już największe kluby sportowe w Polsce i w tym gronie będzie także Miedź. Liczę na to, że legniccy przedsiębiorcy, skupieni w Klubie Biznesu Miedzi, także zainteresują się tą ofertą i skorzystają z nowych możliwości rozwoju dla biznesu – mówi Andrzej Dadełło, właściciel Miedzi.

Wszystkie nowe rozwiązania przedsiębiory będą molig poznać podczas śniadania biznesowego, które odbędzie się już 19 września o godz. 9.00 w Hotelu Sękowski w Legnicy. 

- Łączymy sport, biznes, reklamę i integrację. Uczestnicząc w spotkaniu Klubu Biznesu Miedzi nawiążesz nowe kontakty z firmami zarówno z regionu, jak i z całej Polski. Serdecznie zapraszam – zachęca Mateusz Bartczak, który na koncie ma już pierwsze sukcesy w biznesie, a powrót do Miedzi po latach traktuje jako ciekawe wyzwanie zawodowe.
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2020 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.