Aktualności
 
Gwardia Wrocław nadal wzmacniana
 
5. września 2019, 12:04
źródło: Gwardia Wrocław
 
Do grona sponsorów pierwszoligowej siatkarskiej Gwardii Wrocław dołączyły kolejne firmy.

Zostały nimi KFC, Militaria.pl oraz Aquapark Wrocław.

- Jesteśmy firmą z Wrocławia, a Gwardia to nieodłączny element naszego miasta. Chcemy dołożyć swoją cegiełkę do odbudowy męskiej siatkówki w stolicy Dolnego Śląska i liczymy na wspólny awans do PlusLigi. Jednocześnie zamierzamy być aktywnym sponsorem, uczestniczyć w życiu klubu. Militaria.pl są obecne podczas wielu wydarzeń sportowych, angażujemy się w różne imprezy. Polska jest mistrzem świata w siatkówce, dyscyplina jest bardzo dobrze odbierana przez kibiców, dlatego projekt Gwardii przyjęliśmy z entuzjazmem i cieszymy się na tę współpracę – mówi Tomasz Szulc, wiceprezes zarządu Militaria.pl.

Z Gwardią Wrocław gra również znana sieć restauracji – KFC. Warto podkreślić, że to drugi sezon w którym wrocławski klub będzie współpracował z tym sponsorem. - W kraju Mistrzów Świata siatkówka jest sportem rodzinnym, a dzięki licznym sukcesom polskiej reprezentacji w piłce siatkowej, w liczbie fanów zaczyna dorównywać popularnej u nas od zawsze piłce nożnej. Cenimy w naszej współpracy z drużyną Gwardii Wrocław pełną pasji grę zawodników i ich nieustającą chęć do poprawiania swoich wyników. Dodatkowo, KFC – jako sponsor Gwardii Wrocław – już drugi rok z rzędu może zachęcać kibiców siatkarskich do aktywnego spędzanie wolnego czasu. To właśnie główne czynniki, które zadecydowały o kontynuacji współpracy – powiedział Szymon Dyjach, Buzz & Apreciation Manager w KFC.

Gwardziści od początku okresu przygotowawczego trenują korzystając z bogatej oferty sportowej Aquapark Wrocław. - Jako wrocławski Aquapark dajemy ludziom radość w postaci rekreacji. Taką radość chcemy widzieć na każdym meczu Gwardii Wrocław. Nowej, odrodzonej, która tak samo jak my – ma bić rekordy i być najlepszym zespołem w Polsce – mówi wiceprezes Aquapark Wrocław, Paweł Rańda. 
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.