Aktualności
 
SPFL szuka sponsora tytularnego
 
16. sierpnia 2019, 11:38
źródło: SportBusiness
 
Scottish Professional Football League (SPFL) rozpoczęła poszukiwania nowego sponsora tytularnego.

To następstwo informacji od Ladbrokes. Brytyjski bukmacher poinformował, iż nie będzie przedłużał po sezonie współpracy z zarządcą rozgrywek piłkarskich w Szkocji.

Ladbrokes zakończy swój pięcioletni związek z ligą szkocką, ponieważ kontynuuje strategię zmniejszania swojej widoczności podczas meczów piłki nożnej.

Neil Doncaster, dyrektor generalny SPFL, powiedział: - Właściciel Ladbrokes, GVC Holdings, niedawno ogłosiła zmniejszenie widoczności swoich marek bukmacherskich podczas meczów piłki nożnej, w tym w meczach SPFL w sezonie 2019/20.

Ladbrokes współpracę z SPFL rozpoczęło w 2015 roku. Pierwsza umowa była dwuletnia i opiewała najpierw na 2 mln funtów, a w kolejnym roku na 2,1 mln. Następnie podjęto decyzję o przedłużeni kooperacji na sezon 2017/18 za 1,5 mln. Dopiero wówczas podpisano kontrakt ważny do końca czerwca 2020 roku.  
 


Słowa kluczowe: spfl | ladbrokes | pilkanozna | szkocja | sponsor | bukmacher
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.