Aktualności
 
Sterling zostanie piłkarską gwiazdą Jordana?
 
15. sierpnia 2019, 11:17
źródło: The Telegraph
 
Marka Jordan należąca do Nike kontynuuje swoje zaangażowanie w piłkę nożną. Teraz na celownik wzięła Raheema Sterlinga, gwiazdę Manchester City FC.

Jeżeli Anglik się zgodzi to zostanie pierwszym piłkarzem w historii marki, który będzie jej ambasadorem. Zarazem, jest to jedna z najwyższych, o ile nie najwyższa oferta tego typu jaką świat widział.

„The Telegraph” informuje, że Sterling, który jest w trakcie ostatniego roku trwania kontraktu z Nike, jest rekomendowany jako jedna z opcji do następnego piłkarskiego projektu Jordana. Działania marki w tym obszarze zaczęły się od wprowadzenia trzeciego kompletu strojów dla Paris Saint-Germain w poprzednim sezonie. Okazały się one gigantycznym sukcesem.

Dlaczego Sterling? W Anglii jest niesamowicie popularny, gdyż podjął walkę z rasistowskimi zachowaniami względem czarnoskórych piłkarzy. Jego pozycja stała się silna i stał się szanowaną postacią w angielskiej kulturze piłkarskiej. Zresztą Nike jedną z kampanii indywidualnych w poprzednim sezonie zrealizował właśnie z tym skrzydłowym.



Według mediów piłkarz mógłby zarobić nawet 100 mln funtów, w zależności od długości umowy. To oznacza, że Nike widzi ogromny potencjał marki Jordan w piłce nożnej. Zarazem musi ostrożnie podchodzić do doboru ambasadora. Naturalnymi wyborami wydawaliby się Kylian Mbappe oraz Neymar. Jednak w przypadku tego drugiego należy się zastanowić czy warto utracić tak dużą wartość dla marki Mercurial? Mbappe z kolei wydaje się odrobinę „nijaki” charakterologicznie.

Sterling ma już imponującą liczbę partnerstw z takimi firmami jak Gillette, EA Sports i Microsoft, a także wykazuje autentyczne zainteresowanie branżą modową i kulturą mody ulicznej, co jest zgodne z plotkami o Jordanie. To także nadałoby wiarygodności takiej kooperacji.  
 


Słowa kluczowe: sterling | nike | jordan | pilkanozna | wizerunek | ambasador | anglia
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.