Aktualności
 
NBA na dłużej z chińskim potentatem
 
14. sierpnia 2019, 13:41
źródło: NBA
 
National Basketball Association (NBA) będzie nadal wspierana przez chiński technologiczny holding.

Mowa o Tencent, który pozostanie wyłącznym i oficjalnym partnerem internetowym NBA w Chinach. Firma będzie odpowiedzialna choćby za obsługę transmisji online rozgrywek.

Kontrakt podpisano na pięć lat, do końca sezonu 2024/25. Warto dodać, że współpraca między stronami rozpoczęła się w 2009 roku.

Aktywności związane z NBA są prowadzone na takich platformach należących do Tencentu jak QQ.com, Tencent Sports, Tencent News, Tencent Video, QQ, Weixin i Weshi. To sprawia, że popularność ligi koszykarskiej w Chinach ciągle rośnie.

Szacuje się, że w sezonie 2014/15 łącznie mecze NBA w Chinach śledziło 490 mln widzów. Niebawem na tamtym rynku ma się pojawić dedykowana aplikacja dla smartfonów oraz chiński program lojalnościowy.  
 


Słowa kluczowe: nba | tencent | koszykowka | usa | chiny | media | partner
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.