Aktualności
 
KSZO z hutniczym DNA
 
13. sierpnia 2019, 18:08
źródło: KSZO Ostrowiec Świętokrzyski
 
KSZO Ostrowiec Świętokrzyski jako klub wielosekcyjny wraz z marką Pilsvar stworzyło oficjalne piwo.

W sierpniu browar Pilsvar wprowadził na rynek piwo #HutniczeDNA, stworzone specjalnie dla kibiców KSZO.

Nazwa nawiązuje do hutniczych tradycji Zakładów Ostrowieckich i Celsa Huta Ostrowiec, największego lokalnego zakładu, który jest jednym z głównych sponsorów KSZO występującego 1. siatkarskiej lidze kobiet.

Piwo #HutniczeDNA to piwo jasne, pasteryzowane. Warzone jest w oparciu o dwa rodzaje chmieli: Marynka i Lubelski. Na etykiecie dominują hutnicze akcenty i oficjalny herb KSZO Ostrowiec.

- Pracując wcześniej w piłkarskiej Sandecji Nowy Sącz byłem inicjatorem stworzenia oficjalnego piwa kibiców klubu „Biało-Czarne”. Pamiętając o udanej współpracy, zaproponowałem panu Andrejowi Chovanec stworzenie złocistego trunku dla KSZO – powiedział dyrektor KSZO, Dawid Ogórek.

- Jesteśmy regionalnym browarem spod Nowego Sącza, dlatego w naturalny sposób pierwszy klub, z którym w ten sposób współpracowaliśmy, to była Sandecja Nowy Sącz. Ponieważ pomysł z piwem Biało-Czarnym dla Sandecji, a następnie z piwem Black&White dla klubu Czarni Jasło, również z naszego regionu świetnie się sprawdziły, to byliśmy jak najbardziej otwarci na ewentualny kolejny tego typu projekt. Stąd właśnie obecnie startuje współpraca z KSZO Ostrowiec – mówi Andrej Chovanec, dyrektor marketingu i członek zarządu Browaru Pilsvar.

Klub będzie zajmował się dystrybucją tego piwa w województwie świętokrzyskim.  
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.