Aktualności
 
ŁKS zmienia browar
 
11. sierpnia 2019, 12:13
źródło: ŁKS Łódź
 
ŁKS Łódź dobrze sobie radzi na rynku piw klubowych. Nie może dziwić, że ciągle stara się rozwijać swoją markę Rodowite.

Klub ujawnił, że niebawem do sprzedaży trafi Rodowite Miód-Malina. Co ciekawe, za jego produkcję odpowiada Browar Staropolski. Także ta firma będzie wytwarzać Rodowite Pils i Rodowite APA. Do tej pory piwa powstawały we współpracy z Doctor Brew.

ŁKS występujący w PKO Bank Polski Ekstraklasie wyjaśnił skąd ta zmiana. Chodzi o czynniki marketingowe, ekonomiczne oraz technologiczne. „Przede wszystkim należy pamiętać o tym, że Browar Staropolski, podobnie jak Łódzki Klub Sportowy, od kilku lat odbudowuje swoją pozycję w branży piwowarskiej. Po ostatniej współpracy z klubem obydwie strony rozstały się w zgodzie, podając sobie ręce i uznając, że na tym etapie odbudowy browaru było jeszcze zbyt wcześnie na tego typu kooperację. Od tamtego momentu Browar Staropolski, podobnie jak ŁKS, poczynił jednak niezwykły progres organizacyjny zarówno w sferze jakości produktu, jak i poszerzenia rynku zbytu” - czytamy w komunikacie na oficjalnej stronie ekstraklasowca.

Kontrakt ma zagwarantować klubowi rozwój w przestrzeni sprzedażowej, to znaczy, że między innymi przedstawiciele handlowi umożliwią wejście marki na rynek ogólnopolski. Współpraca jest też ponoć korzystniejsza dla ŁKS pod względem finansowym i marketingowym.

- Doctorowi Brew serdecznie dziękujemy za współpracę i życzymy sukcesów w branży piwowarskiej. Klub miał jednak inną wizję rozwoju marki Rodowite niż Doctor Brew. Zależało nam na ekspansji na rynek sklepów wielkopowierzchniowych oraz dyskontów, co ostatecznie nie doszło do skutku. Zminimalizowanie sprzedaży hurtowej do jednego punktu dodatkowo hamowało rozwój sieci sprzedażowej – tłumaczy Krzysztof Zawlik, pomysłodawca piwa oraz główny technolog browaru. – Teraz zaczynamy zupełnie nowy rozdział. ŁKS i Browar Staropolski mają wiele pomysłów marketingowych nie tylko na promowanie marki Rodowite, ale także na cykliczne wypuszczanie na rynek nowych produktów – dodaje.
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.