Aktualności
 
Borussia zaparzyła kawę
 
4. sierpnia 2019, 12:33
źródło: Melitta
 
Borussia Dortmund, czołowy niemiecki klub piłkarski, podpisał nową umowę partnerską z niemiecką marką kawy Melitta.

W ramach wieloletniego porozumienia Melitta zostanie oficjalnym partnerem kawowym BVB

Melitta będzie miała wyłączne prawa do dostaw swoich produktów dla wszystkich oficjalnych pomieszczeniach klubu, w tym na stadionie Signal Iduna Park, biurach klubowych i na obiekcie treningowym.

W oficjalnym oświadczeniu Melitta poinformowała, że ​​dostarczy co najmniej 3500 kg kawy każdego roku.

W ramach innych praw Melitta będzie mogła produkować reklamy telewizyjne pod wspólną marką, produkty licencjonowane oraz będzie obecna na brandach na konferencjach prasowych i kanałach cyfrowych Borussii Dortmund.

Volker Stühmeier, członek zarządu Melitta, powiedział: - Po bardzo udanej współpracy z Manchesterem United jesteśmy dumni z rozszerzenia naszego zaangażowania w piłkę nożną.

Dwa lata temu Melitta podpisała umowę jako oficjalny partner kawowy Manchester United. W sezonie 2017/18 United sprzedali o 46 procent więcej kawy na Old Trafford w porównaniu do wcześniejszego sezonu, co zaowocowało zmianą statusu umowy. Firma od kolejnej kampanii nie była już partnerem regionalnym, a partnerem globalnym. 
 


Słowa kluczowe: bvb | melitta | 1bundesliga | pilkanozna | partner | niemcy
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2020 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.