Aktualności
 
Guardiola twarzą marki Puma
 
30. lipca 2019, 11:43
źródło: Puma
 
Pep Guardiola, menedżer Manchesteru City FC, dołącza do gwiazdorskiego portfolio niemieckiej firmy Puma.

O takiej możliwości sporo mówiło się w momencie oficjalnego parafowania kontraktu między Pumą a City Football Group, właścicielem m.in. Manchesteru City.

Guardiola będzie używał produktów marki tak na boisku, jak i poza nim. Dodatkowo przekaże także swoją wiedzę działowi Puma Football, co ma pomóc w rozwoju przyszłych innowacji w dziedzinie odzieży oraz obuwia.

Hiszpan będzie także uczestniczył w kampaniach marki. Ma też być pozycjonowany jako światowy ambasador Pumy.

- Jesteśmy zachwyceni współpracą z Pepem. Najpierw jako piłkarz, a teraz jako menedżer, zademonstrował ogromną inteligencję piłkarską i etykę pracy, połączoną z nieustępliwym dążeniem do poprawy i uczenia się - powiedział Johan Adamsson, dyrektor ds. marketingu sportowego w firmie.  

Wcześniej Guardiola współpracował m.in. z adidasem oraz Gore-Tex.
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.