Aktualności
 
Inter technologicznie wsparty przez Lenovo
 
22. lipca 2019, 14:10
źródło: Soccerex
 
Inter Mediolan występujący w Serie A TIM zawarł umowę sponsorską z Lenovo, chińską firmą, która będzie globalnym partnerem technologicznym klubu.
Wieloletni kontrakt obejmie promocję marki na San Siro oraz z tyłu zestawu treningowego pierwszego zespołu.

Poza ekspozycją Lenovo dostarczy piłkarskiemu szereg produktów mających ulepszyć zasoby technologiczne klubu. Obejmują one serwery, pamięci masowe i rozwiązania programowe Lenovo, a także komputery PC, laptopy i tablety do zarządzania danymi generowanymi przez interakcję klubu z kibicami.

Umowa ma na celu umożliwienie klubowi digitalizacji i przechowywania archiwów historycznych oraz istniejących dokumentów, zapewniając łatwiejszy dostęp do danych dla sympatyków.

Alessandro Antonello, dyrektor generalny Interu powiedział: - Dzięki najwyższej klasy wiedzy technologicznej Lenovo, partnerstwo to przyczyni się do innowacji i dążenia do wysokiej wydajności Interu w nowej erze.

 
 


Słowa kluczowe: inter | lenovo | seriea | pilkanozna | partner | wlochy
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.