Aktualności
 
LaLiga i jedzenie. To się musi udać
 
21. lipca 2019, 16:51
źródło: LaLiga
 
LaLiga ogłosiła partnerstwo z brytyjską firmą dostarczającą żywność Deliveroo, która będzie oficjalnym sponsorem dwóch najwyższych klas rozgrywkowych.

Umowa będzie obowiązywać przez cały sezon 2019/20. Zgodnie z jej warunkami Deliveroo zyska widoczność na platformach medialnych LaLiga, w tym przy okazji transmisji, w kanałach cyfrowych i prasie.

Kooperacja zaoferuje również fanom LaLiga zniżki na Deliveroo, a także możliwość wygrania biletów na mecze.

Gustavo García Brusilovsky, dyrektor generalny Deliveroo w Hiszpanii, powiedział: - Zarówno piłka nożna, jak i jedzenie są reprezentatywnymi elementami kultury hiszpańskiej na poziomie globalnym. Przenoszą namiętności i tworzą emocje. 
 


Słowa kluczowe: laliga | deliveroo | pilkanozna | hiszpania | partner |
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.