Aktualności
 
Legia jak Hertha i Bayer
 
19. lipca 2019, 10:25
źródło: Legia Warszawa
 
Westminster Polska, należący do grupy działającej na rynku nieruchomości, został nowym partnerem biznesowym Legii Warszawa.

Logo firmy będzie eksponowane m.in. na strojach meczowych drużyn Akademii Legii. W Niemczech firma znana jest z zaangażowania we wsparcie sponsorskie klubów Bundesligi - Herthy BSC, Bayeru 04 Leverkusen i 1. FC Union Berlin.

- Cieszymy się, że kolejna prestiżowa firma o międzynarodowym zasięgu dołącza do grona sponsorów naszego klubu, doceniając tym samym potencjał marketingowy największej sportowej marki w Polsce, jaką jest Legia. Jestem pewien, że nasze partnerstwo przyniesie obopólne korzyści i będziemy mogli rozwijać naszą współpracę w przyszłości – powiedział Dariusz Mioduski, prezes zarządu i właściciel Legii Warszawa.

Współpraca Legii i Westminster Polska obejmuje rozbudowany pakiet świadczeń z ekspozycją na banerach i strefie biznesowej stadionu Legii oraz wsparcie Akademii Piłkarskiej Legii Warszawa. Logo Westminster Polska będzie widoczne na strojach wszystkich zespołów.

- Po wielu inwestycjach w Niemczech dołączyliśmy do Legii Warszawa, wykonując kolejny krok na polskim rynku. Legia będzie dysponować jednym z najlepszych ośrodków szkoleniowych w Europie. Cieszymy się, że możemy promować rozwój dzieci, które są naszą przyszłością - mówi Marian Ziburske, właściciel Grupy Westminster. 
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.