Aktualności
 
Google oficjalnie jedzie na igrzyska
 
6. lipca 2019, 09:50
źródło: SportsPro
 
Google podpisało umowę z Komitetem Organizacyjnym Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich w Tokio w 2020 roku.

Potentat technologiczny dołączył w ramach krajowego programu sponsorskiego, jako oficjalne wsparcie wydarzenia.

W komunikacie prasowym ogłoszono, że firma będzie partnerem w kategorii internetowych usług informacyjnych i nawigacyjnych.

Yoshiro Mori, prezes Tokio 2020, powiedział: - Cieszymy się, że możemy powitać Google, firmę oferującą różne usługi, w tym wyszukiwanie w Internecie, mapy online i tłumaczenia językowe, jako oficjalnego partnera.

Peter Fitzgerald, prezes Google Japan, dodał: - To jest nasze pierwsze sponsorowanie igrzysk olimpijskich i paraolimpijskich. Jesteśmy dumni, że odbędzie się w Tokio, w mieście, w którym otworzyliśmy nasze pierwsze międzynarodowe biuro w 2001 roku.

Umowa sprawia, iż igrzyska mają już grono 63 partnerów uzgodnionych przez Komitet Organizacyjny Tokio 2020. John Coates, dyrektor komisji ds. koordynacji Tokio 2020, przyznał, że krajowy program sponsorski wygeneruje około 3,1 mld dolarów.  
 


Słowa kluczowe: tokio2020 | google | igrzyska | partner | japonia
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2020 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.