Aktualności
 
Puma rusza w taniec z Manchesterem City
 
4. lipca 2019, 12:53
 
Oficjalnie rozpoczęła się współpraca Manchesteru City FC z Pumą, nowym sponsorem technicznym, który zastąpił Nike.
Zaprezentowane zostały stroje domowe i wyjazdowe na sezon 2019/20. Pierwsze projekty to połączenie tradycji i nowoczesności.

Domowa trykoty pojawią się w kultowym błękicie, ale z fioletowymi detalami. O ile na nich widoczne są akcenty nawiązujące do przemysłowych korzeni miasta, o tyle drugi komplet to motywy czerpiące z miejskiego życia „Madchesteru”, szczególnie z legendarnego klubu The Hacienda.

Po raz pierwszy na koszulce domowej City niebieski rdzeń jest akcentowany fioletowymi detalami - kolorem widocznym wcześniej na koszulkach - pojawiających się na ramionach, sponsorze i brandingu. 125-lecie herbu klubu kończy pierwszą koszulkę domową Manchester City.

- Współpraca pomiędzy Manchesterem City i Pumą wykracza poza futbol. Chcemy, aby globalni fani klubu i lokalni kibice czuli, że są w to zaangażowania, a zaczyna się to od połączenia naszych bardzo kreatywnych projektów strojów z autentycznymi historiami i elementami muzycznej sceny Manchesteru - powiedział Adam Petrick, dyrektor ds. globalnego marketingu marki Puma.



 .
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.