Aktualności
 
Premier League sprzedała ważny pakiet
 
13. czerwca 2019, 09:09
źródło: SportsPro
 
To musiało się tak skończyć. Mecze Premier League, które odbędą się w tak zwany Boxing Day, nie trafią do BT Sport ani do Sky Sports.

Pokaże je platforma Amazon Prime. Będzie to pierwsza taka sytuacja w historii ligi. Platforma zapłaci za możliwość przeprowadzenia transmisji z 20 meczów w sezonie rozłożonych na dwie serie gier 90 mln funtów.

Kontrakt ma obowiązywać przez trzy lata. Prócz Boxing Day rozgrywanego w drugi dzień świąt Bożego Narodzenia Amazon Prime ma prawa do jeszcze jednej grudniowej kolejki, która zostanie rozegrana w środku tygodnia.

Co ciekawe, gdy powstał taki pakiet praw sądzono, że do gry wejdą inni giganci jak Facebook i Twitter. Ostatecznie, konkretny był tylko Amazon. Co więcej, Amazon Prime zyskał również prawa do pokazywania co tygodniowych skrótów.  
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.