Aktualności
 
Rakuten stawia mocniej na sport
 
13. czerwca 2019, 10:45
źródło: SportsPro
 
Japońska firma Rakuten już się nie zadowala sponsorowanie FC Barcelony, Golden State Warriors, czy J.League.
Rakuten to firma działająca w branży ecommerce. Planuje jednak uruchomienie sportowego serwisu strumieniowego. Pierwszym punktem będą mecze i materiały z japońskiej ligi piłkarskiej.

Nie zabraknie także Iniesta TV, kanału poświęconego Andresowi Inieście, obecnie największej gwieździe J.League.

Warto dodać, że Rakuten od 2017 roku prowadzi Rakuten.TV, czyli swój serwis VOD. Współpracuje przy nim z takimi platformami jak Wuaki, ShowTime oraz Viki. Jest on dostępny na 12 europejskich rynkach, w tym w Hiszpanii. 
 


Słowa kluczowe: rakuten | rakutensports | jleague | vod | pilkanozna | media
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.