Aktualności
 
IAAF przechodzi rebranding
 
11. czerwca 2019, 14:35
 
Międzynarodowe Stowarzyszenie Federacji Lekkoatletycznych (IAAF) nie tylko zmieni nazwę, ale i logo, którym będzie się posługiwać.
Nowy wizerunek odzwierciedla także nazwę, czyli World Athletics. Jak się dowiadujemy, zmiana jest zgodna z planem planem restrukturyzacji i reformy zarządzania w ostatnich latach funkcjonowania organizacji.

To wszystko ma doprowadzić do „nowoczesnej, bardziej kreatywnej i pozytywnej twarzy” lekkoatletyki. Nowa marka ma sprawić, że sport będzie bardziej dostępny dla szerszej publiczności i pozwoli organizacji na wyraźne komunikowanie swojej misji jako „lidera lekkoatletyki”.

 
 


Słowa kluczowe: iaaf | worldathletics | lekkoatletyka | logo | rebranding
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.