Aktualności
 
Orlando City sprzedało prawa do stadionu
 
10. czerwca 2019, 12:20
źródło: Soccerex
 
Orlando City SC, klub występujący w Major League Soccer, znalazł sponsora tytularnego dla swojego stadionu.

Obiekt, który został otwarty w 2017 roku i którego właścicielem jest Orlando City zmienia nazwę na Exploria Stadium. To efekt kontraktu z Exploria Resorts.

Prócz zmiany nazwy firma będzie mogła umieścić swoje oznaczenia w logo obiektu, a także reklamy na stadionie.

Exploria Resorts będzie także oficjalnym partnerem wakacyjnym tak Orlando City, jak i Orlando Pride (drużyna kobiet).

Szczegóły finansowe partnerstwa nie zostały ujawnione, ale klub określił umowę jako „długoterminową”, a „Sports Business Journal” donosi, że większość umów dotyczących praw tytularny w MLS jest warta ponad 2 miliony dolarów za sezon. 
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.