Aktualności
 
Dlaczego Play skorzystało z Piątka?
 
10. czerwca 2019, 10:09
źródło: WirtualneMedia.pl
 
Krzysztof Piątek, napastnik reprezentacji Polski oraz AC Milanu, coraz częściej gości w różnych reklamach i akcjach promocyjnych.
Z wizerunku piłkarza ostatnio zaczęła korzystać również sieć telekomunikacyjna Play. Rzecz jasna, wpisuje się to w politykę firmy, która chętnie korzysta z polskich gwiazd.

- Naszym zdaniem Krzysztof świetnie rokuje. To chyba pierwszy raz kiedy klienci Play tak intensywnie nam kogoś rekomendowali. Mnóstwo postów na Facebooku i na Twitterze proponujących zaangażowanie właśnie jego - powiedział w rozmowie z „Wirtualnymi Mediami” Michał Sobolewski, dyrektor marketingu Play.

I dodał: - Krzysztof ma ogromny potencjał i jestem przekonany, że to dopiero początek jego sukcesów. To wizerunek i osobowość, która idealnie pasuje do naszego nowego produktu, który daje klientom więcej możliwości bez kompromisów.

Sobolewski nie zdradza na jaki okres podpisano umowę wizerunkową z Piątkiem, ale zaznacza, że firma chciałaby związać się z tym sportowcem na dłużej i korzystać z niego w kolejnych aktywnościach.  
 


Słowa kluczowe: piatek | play | pilkanozna | wizerunek | ambasador | acmilan | polska | reklama | wideo
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.