Aktualności
 
Hiszpanie odchodzą od adidasa
 
22. maja 2019, 16:58
źródło: RFEF
 
Hiszpańska Federacja Piłkarska (RFEF) ogłosiła plany zakończenia długotrwałej współpracy ze sponsorem technicznym, firmą adidas.
Kliknij na zdjęcie, aby je skomentować
Zarazem RFEF zaprosiło inne marki do rozpoczęcia negocjacji w sprawie potencjalnej transakcji. Przyczyny załamania się relacji, która rozpoczęła się w 1991 roku i miały trwać do 2026 roku nie są do końca jasne.

W oświadczeniu wydanym przez federację czytamy, iż kończy się kontrakt z niemieckim producentem sprzętu i odzieży sportowej i rozpoczęto negocjacje z innymi markami.

„Umowa z adidas była ważna do 2026 r. Warunki, które zostały uzgodnione, kiedy została podpisana wiele lat temu, nie są zgodne z kryteriami legalności i przejrzystości, które RFEF uważa za minimalnie akceptowalne” - dowiadujemy się z dokumentu.

Nie jest też tak, że z Niemcami kooperację zakończono z dnia na dzień, a „po miesiącach nieudanych negocjacji”. RFEF zaznaczyło, że będzie nadal wypełniał umowę z firmą do czasu znalezienia nowego partnera. 
 


Słowa kluczowe: rfef | adidas | pilkanozna | hiszpania | sponsor | reprezentacja
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.