Aktualności
 
Kopiuj-wklej Wisły Płock
 
19. maja 2019, 10:49
 
Wisła Płock do końca walczyła o pozostanie na boiskach LOTTO Ekstraklasy. To się udało. Dział marketingu klubu przygotował wideo mające ukazać emocje z tym związane.

I byłoby naprawdę fajnie, gdyby materiał nie okazał się kopią spotu stworzonego przez AFC Ajax, który kilka tygodni temu zobaczył chyba cały piłkarski internet i który wywołał niezwykle pozytywne emocje.

W tym przypadku takie nie są, choć jedno trzeba przyznać - klika się. 

 

Oczywiście, trzeba mieć świadomość, że projekt Ajaxu został zaczerpnięty z teledysku widocznego poniżej i pewnie nikt by się Wisły nie czepiał, gdyby zrobiła podobny koncept, ale przed przedstawicielem Eredivisie... A tak, wyszło jak wyszło. 

 
 


Słowa kluczowe: wislaplock | ajax | ekstraklasa | pilkanozna | socialmedia | polska |
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.