Aktualności
 
Grosicki w świecie blockchain
 
14. maja 2019, 14:57
źródło: Comparic
 
Kamil Grosicki, piłkarz reprezentacji Polski i Hull City, od dłuższego czasu należy do najlepiej rozpoznawalnych polski zawodników.

Skrzydłowy związał się z Bitcademy, której będzie ambasadorem reklamowym. Projekt ma na celu wykorzystanie technologii blockchain i sztucznej inteligencji w tworzeniu akademii piłkarskich i wspieraniu młodych piłkarzy.

- My budujemy akademie piłkarskie i portal blockchainowy, a kibice mogą bezpośrednio inwestować w młodych, perspektywicznych zawodników - powiedział Tomasz Krzystek, który jest CEO Bitcademy.

- Narasta coraz większa frustracja wśród kibiców, którzy tak naprawdę przestali być częścią piłkarskiej gry. Gdzieś tam w chmurach są olbrzymie pieniądze Premier League i innych wielkich klubów, miliony płacone miesięcznie piłkarzom, ten świat trochę odjechał. Z drugiej strony tona fanów, która chciałaby poczuć się bliżej tego wszystkiego i kreować ten świat, nie tylko kupując bilety na mecz. Dzięki naszym technologiom, trackerom, AI zawodnicy będą mieć atrybuty, które pomogą ocenić ich potencjał. Tokenizacja pozwoli dać im wartość, a blockchain zapewni przejrzystość sponsoringu - dodał.

Dlaczego na wsparcie inicjatywy zdecydował się Grosicki? - Decentralizujemy rynek umożliwiając fanom być bliżej sportu i wpływać na niego bezpośrednio. Pomagamy też dzieciakom, zwiększając ich szanse na osiągnięcie sukcesu w piłce nożnej. Wszyscy wygrywają - powiedział.

Działania wspiera również Adrian Mierzejewski, były reprezentant Polski, a obecnie pomocnik chińskiego Chongqing SWM. 
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.