Aktualności
 
WTA startuje z nową kampanią
 
13. maja 2019, 12:27
źródło: WTA
 
Women’s Tennis Association (WTA) jeżeli już robi globalną kampanie to dzieje się to raz na pewien czas. Ostatnia miała miejsce w 2015 roku.
Po czterech latach czas na „It Takes”, za którą stoi agencja Stevie & Fern z Florydy. W jej ramach WTA zapytała ponad 140 tenisistek, począwszy od tych z niższych szczebli do rosnących talentów i uznanych gwiazd, w tym mistrzynię US Open i Australian Open - Naomi Osakę - o to, co je napędza, co pomogło przekształcić je w elitarnych sportowców i kobiety, którymi są dzisiaj.

- Współpracowaliśmy bardzo blisko z zawodniczkami i turniejami, ponieważ „It Takes” jest ich własną tożsamością. Nie ma dwóch takich samych tenisistek. Co je napędza? Oczywiście, będą wspólne mianowniki, ale jest to bardzo indywidualnie dostosowana kampania - powiedział prezes WTA, Micky Lawler.

Działania rozpoczynają się 13 maja na platformach cyfrowych i społecznościowych WTA, ale i turniejów oraz poprzez nadawców przeprowadzających relacje z wydarzeń pod egidą organizacji.

W 2015 roku kampania WTA była prowadzona pod hasłem „Power to inspire”.

 
 


Słowa kluczowe: wta | ittakes | tenis | kampania
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.