Aktualności
 
Wimbledon się zmienia. Czy na lepsze?
 
4. maja 2019, 15:25
źródło: Wimbledon
 
All England Lawn Tennis Club (AELTC), organizator Wimbledonu, potwierdził, że kończy swoje działania pocztowe w zakresie składania wniosków biletowych na turniej.
Kliknij na zdjęcie, aby je skomentować
Aplikacje na wejściówki mają być prowadzone online już od 2020 roku. To pierwszy raz, gdy AELTC odejdzie od tradycyjnego systemu pocztowego, który funkcjonuje od 1924 roku.

Fani tenisa nadal będą mogli ustawiać się w kolejce do kas biletowych po jednodniowe wejściówki w trakcie turnieju, co uważa się za część doświadczenia Wimbledonu.

To nie jedyna informacja dotycząca Wimbledonu. Potwierdzono także, że prace nad Kortem nr 1 zostały zakończone. Obejmowały one budowę dachu, zwiększenie pojemności do 12345 miejsc i wymianę siedzisk wewnątrz obiektu.

Oferta hospitality w turnieju również została odnowiona, wraz z wprowadzeniem Southern Village. Znajdujące się na południu terenu atrakcje będą obejmować sklepy, punkty gastronomiczne i nową strefę dla fanów. Rosewater Pavilion będzie stanowił nową oficjalną przestrzeń gościnną.

Wimbledon będzie też już od 2019 roku bardziej ekologiczny. Wprowadzi on butelkę wody wykonaną w stu procentach z recyklingu we współpracy z Evian.

Nagrody pieniężne wzrosły o 11,8%, do 34 mln funtów. Mistrz, tak turnieju mężczyzn, jak i kobiet, zgarnie po 2,35 mln funtów.

 
 


Słowa kluczowe: wimbledon | aeltc | tenis | wielkabrytania
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.