Aktualności
 
TikTok zwiększa zaangażowanie w BVB
 
28. kwietnia 2019, 11:25
źródło: Lagardère Sports
 
Niemiecki klub piłkarski Borussia Dortmund stał się kolejnym oficjalnym partnerem platformy TikTok
TikTok to aplikacja mobilna umożliwiająca tworzenie i udostępnianie bardzo krótkich materiałów wideo, która została utworzona przez chińską firmę ByteDance i zdobywa gigantyczną popularność wśród dzieci i młodzieży.

BVB już kilka tygodni temu rozpoczęła współpracę z TikTok, ale teraz kooperacja weszła na wyższy poziom. Umowę partnerską wynegocjowała agencja marketingowa Lagardère Sports.

Klub będzie teraz miał dodatkowy sposób na zaangażowanie swojej bazy fanów poprzez treści reklamowe i promocyjne na platformie, wykraczające poza własny kanał społecznościowy.

Współpraca między Borussią a TikTokiem będzie początkowo prowadzona przez rok, począwszy od spotkania z Schalke, które odbyło się 27 kwietnia. Pozwoli klubowi zwiększyć ekspozycję na rosnącą bazę użytkowników TikTok, która osiągnęła 4,1 miliona użytkowników w Niemczech. TikTok twierdzi również, że stosunek kobiet do mężczyzn korzystających z aplikacji wynosi od 54 do 46, a dzienny czas użytkowania to 39 minut, średnio w ciągu ośmiu codziennych sesji.

Carsten Cramer, dyrektor zarządzający Borussii, powiedział: - Aplikacja wideo TikTok oferuje nam nowe możliwości twórcze, aby umożliwić naszym fanom udział w doświadczeniu BVB i wymianę pomysłów z nimi.

- Tegoroczne letnie tournee BVB w USA będzie można śledzić na TikTok Documenting - dodał. 
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.